İzmirli ünlü popçu Murat Dalkılıç, Çeşme’deki Om Paparazzi’de sahne aldı. Geçtiğimiz günlerde oyuncu Özgü Kaya ile ilişkilerinin birinci yılını kutlayan Dalkılıç, Yunanistan tatilinin ardından yaz konserleri serisine Çeşme’de başladı.
İki yıl aradan sonra Çeşme’de hayranlarıyla buluşan sanatçı, konser sırasında bas gitar ve klasik gitar çalarak performansıyla büyük beğeni topladı. Dalkılıç’ın şarkılarına hayranları da eşlik etti.
Murat Dalkılıç, yaz boyunca her cuma akşamı Om Paparazzi’de sahne alacak.

AMERİKAN BASINI HAZAR ERGÜÇLÜ’YÜ YAZIYOR: OLAĞANÜSTÜ. BÜYÜLEYİCİ. UNUTULMAZ.
Yaza Özel Seçki: Muse For All ve Mon Rêve Dostlarını İstinyePark’ta Ağırladı
TEOMAN, İZMİR’DE BİNLERCE HAYRANIYLA BULUŞTU
Melek Mosso, Alpha Talent Agency Çatısı Altında Oyunculuk Kariyerine Başladı
Tahir Cengiz Yatağan’dan Sanat ve Koku Dünyasını Buluşturan Özgün Koleksiyon: Puzzle
Efsane Geri Dönüyor…Sibel Gökçe Kanto ile Sahnelerde
